2015. szeptember 1., kedd

22.fejezet

Corina

 Már csak egy hét van a kiírt időpontig és a kezembe foghatom a kislányomat. Az utolsó pár hetem kész kínszenvedés volt. Gyakorlatilag mozogni alig tudtam a hasamtól. A fiúk viccesen megkérdezték, hogy biztosan csak egy babát várok-e. A válaszom igen volt, csak közöltem, hogy egy komplett medencét is szülök hozzá, mert az orvosom szerint rengeteg a magzatvizem. Most is a lábamat felpakolva ülök a konyhában és hallgatom a fiúk élménybeszámolóját a tegnapi meccsről.
 - Neked ajánlottam - ütötte meg a fülem, Juan hangja. Kíváncsian fordultam felé.
 - Nekem? - pislogtam rá, mint egy béka, vagy inkább mint egy felfújt varangy.
 - Igen - bólogatott, majd egy "C" betűt formált az ujjaiból, hogy megmutassa mire gondolt.
 - Minket meg letámadtak az újságírók miatta - nézett Nino csúnyán Matára -, hogy tudjuk-e, kinek üzent.
 - És tudtátok? - nevettem fel, látva morcos arcát.
 - Gőzünk nem volt róla - vigyorgott Frank és David is.
 - Ez volt az utolsó meccsetek idén?
 - Igen - bólogattak bőszen. - Most két hét szünet jön.
 - Akkor már be vagytok sózva, hogy mehettek haza, ugye?
 - Én már nagyon várom - válaszolt David -, mert hazautazom a szüleimhez, Brazíliába.
 - Eden, te is haza mész? - kérdezte meg a középpályást Nando.
 - Ja. Felpakolom Nataschat és a fiúkat, majd irány Belgium. Meglátogatjuk a nagyszülőket.
 - Juan?
 - 24.-én, délben indul a gépem Madridba - nézett rám kicsit bűnbánóan. Akaratlanul is felsóhajtottam. Hiányzott Spanyolország.
 - Téged meg sem kérdezünk - nézett Nando Frankra, aki törzsgyökeres angol volt.
 - Pedig én is elutazom - vigyorgott titokzatosan.
 - Hová mentek? - érdeklődtem.
 - Elviszem a lányokat Hawai-ra.
 - Úh, biztos tetszeni fog nekik - mosolyogtam rá. - Mire hazajöttök, már kibújik a kis hercegnő - morfondíroztam hangosan.
 - Hacsak nem akar előbb megszületni.
 - Jó is lenne - sóhajtottam fel. - Már nagyon nehéz. Még a cipőmet sem tudom egyedül felvenni. Ráadásul ettől a lufitól - mutattam a hasamra -, nem látom, hogy megvannak-e még a lábaim, mert én csak két fatörzset látok a tükörben - dohogtam, mire a fiúk felröhögtek.
 - Türelem, kisbabát terem - poénkodott Nando, én pedig hátba vágtam.
 - Naaa! Hallod ezt Picúr - szólította becenevén a lányom, mintha hallaná -, anya veri keresztaput. Gyorsan gyere ki és tegyél rendet.
Muszáj volt nevetnem rajta.
 - Olyan hülye vagy - néztem rá szeretettel.
 - Legalább valamiben hasonlítunk - ölelt magához a bolond barátom, aki nélkül nem tudom, hogy mi lenne velem.

                                                    ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~

 - Még egy kicsit jobbra, nem balra, hanem jobbra - navigáltam a két fiút. - Melyik a jobb kezed Juan és neked Nino? - forgattam meg a szemeimet.
 - Így jó lesz? - csattant fel a barátom és végre a kívánt irányba húzta a karácsonyfát.
 - Igggen! Tökéletes - néztem rájuk. - Pont így gondoltam.
Még ma felakartam díszíteni a fát, mert ha holnap megérkezik a lányom, ne legyen rá gond. A fiúk segítettek felrakni a díszeket a vállamig érő fára.
 - Gyönyörű - súgtam áhítattal, mikor megláttam a végeredményt. - Már csak a csillag hiányzik a csúcsáról - nyúltam a dobozba és lábujjhegyre állva próbáltam feltenni a helyére. Mikor sikerült, hirtelen furcsa érzés szaladt át a testemen és a lábamon valami meleg folyt le.
 - Úristen! - néztem rémülten a fiúkra. - Elfolyt a magzatvizem.
Életemben nem láttam még két, ennyire tanácstalan arcot.
 - Mit csináljunk? - kérdezték egyszerre.
 - Juan, a szobámban van egy táska azt hozd le kérlek. Nino, mi pedig menjünk a kocsihoz - adtam ki az utasítást.
Ahogy elindultunk, már tudtam, hogy a szülés nem lesz egy sétagalopp, ugyanis egyre jobban elöntött a fájdalom, azonos időközönként. Hamar beértünk a kórházba. Nando úgy vezetett, mint az őrült.
 - Ha megbüntetnek, te fizeted - vigyorgott rám, miközben a kezét szorongatva vártam az orvosra.
 - Á, Corina - nézett bazsalyogva rám, Dr. Morgan, miközben betessékelt a szülőszobába. - Hol maradnak a többiek?
Nem válaszoltam, mert rémülten néztem, hogy becsukja mögöttem az ajtót. Nem akarok egyedül lenni - futott át az agyamon. Az orvos, mintha a gondolataimban olvasott volna, megkérdezte:
 - Szeretné, ha valamelyikük bejönne önhöz?
Heves bólogatásba kezdtem. Átvettem a kórházi hálóingemet és felfeküdtem az ágyra. Nyílt az ajtó és Nino vigyorgó fejével találtam szemben magam. Mikor belépett, elkapott a nevetés. Talpig zöldbe volt öltözve, még a lábára is zöld papucsot kapott.
 - A másik fiatalember nem jön be? - kérdezte az orvos.
 - Nem, nem érzi magát elég erősnek hozzá - állt röhögve a fejem mellé Nando.
 - Te könnyen beszélsz, neked már két gyereked van és nem újdonság a szülőszoba - sziszegtem a fogaim közül, a fájdalomtól eltorzult arccal.
 - Remélem, gyorsan túl leszel rajta - szorította meg együttérzőn a kezem.
Az orvos csak hümmögött. Később jöttem rá, hogy ő már tudta, hogy az én kislányom szófogadó és tartja magát a kiírt időponthoz. 12 órás vajúdás után született meg végre.
 - Tessék anyuka - tette a hasamra őt Dr. Morgan. - Egészséges, gyönyörű lányka.
Ránéztem a hasamon halkan gőgicsélő csöppségre és ismeretlen melegség öntötte el a szívemet. Óvatosan végigsimítottam az arcán.
 - Szia, Kistündér. Én vagyok az anyukád - mintha értené, hogy mit mondok, rám nézett a gyönyörű szemeivel és én elpityeredtem. Nando is letörölt az arcáról két kósza könnycseppet.
 - Kedves keresztapa, szeretné elvágni a köldökzsinórt? - nyújtotta az ollót Nino felé, aki boldogan teljesítette a kérést. Aztán elvitték a lányom, hogy lemérjék, megfürdessék és felöltöztessék.
 - Mi lesz a neve? - ült le a doki a papírok elé.
 - Angel Felicidad Garcia - vágtam rá azonnal. Nando furcsán nézett rám.
 - Nem azt mondtad, hogy csak Felicidad?
 - De igen - mosolyodtam el -, viszont a szent napon született, ezért úgy gondoltam, hogy ő egy kis angyal, akit az égiek küldtek nekem.
Nem kellett tovább magyaráznom. Nino megszorította a kezemet és megpuszilt.
 - Most már minden jó lesz - súgta a fülembe és éreztem, hogy igaza van. Mától nem leszek egyedül. Teljesült a leghőbb vágyam, anya lettem. Észre sem vettem, hogy mennyire kimerített a vajúdás és a szülés, csak amikor majd leragadt a szemem, miközben Nando a karomat simogatta. Megpróbáltam nyitva tartani a legalább addig, míg visszahozzák a lányomat, de nem sikerült. A nyugalmat árasztó sötétség átvette a hatalmat az elmém és a testem felett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése